Har du modtaget et produkt med skade eller funktionsfejl, beder vi dig kontakte os på service@lozando.dk. Sørg for, at din e-mail indeholder dit navn, adresse og ordrenummer så vi hurtigt kan håndtere din henvendelse.
Husk at angive hvilket produkt det drejer sig om, og beskriv defekten af produktet. Du er også velkommen til at vedhæfte et billede eller video af produktet, der tydeligt viser problemet.
Vi yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende mangler, der konstateres ved produktets normale anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Reklamation over fejl og mangler skal meddeles vores kundeservice inden for rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. I forbindelse med reklamationssager afholder vi dine returneringsomkostninger. Reklamerer du inden for to måneder efter, at du har opdaget fejlen, vil du altid have reklameret rettidigt.
Vi vil naturligvis kontakte dig med yderligere information, så snart vi har behandlet deres henvendelse. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og vi vil naturligvis sørge få at du får tilsendt en returlabel.