Ofte stillede spørgsmål Hvad er leveringstiden på min ordre? Har du modtaget et produkt med fejl? Kan jeg fortryde mit køb? Ønsker du kontakt med kundeservice? Levering Betaling Returret & Reklamation Hvad er leveringstiden på min ordre?Kan jeg spore min ordre?Kan man se hvad pakken indeholder?Kan jeg vælge hvor jeg vil hente min pakke? Hvordan kan jeg betale min ordre?Vil der stå Lozando på mit kontoudtog ved køb? Jeg har modtaget et produkt med fejl, hvad gør jeg?Kan jeg fortryde mit køb, efter jeg har modtaget det?Hvad gør jeg hvis der mangler en vare i min ordre?Hvordan foregår tilbagebetalingen af en returnering? Nyhedsbrev Rabat & Kampagne Kontakt Hvordan kan jeg afmelde nyhedsbrevet?Hvor ofte sender I nyhedsbreve ud?Hvorfor har jeg ikke modtaget min rabatkode? Hvordan indløser jeg en rabatkode?Hvordan får jeg en rabatkode?Vil i have gode tilbud i de kommende helligdage? Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?